dobbelt op, brev?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 23-05-05 13:42

Hej alle

Jeg har en TDC ADSL linie 2048/512 som er firmabetalt, og jeg kan se at min
forbindelse ikke endnu er blevet "forbedret" til det dobbelte. Jeg vil høre
om man får et brev inden de gør det, eller det bare pludselig sker?

Bo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-05-05 14:12

Rabbit_HGC skrev:

> [...]
>forbindelse ikke endnu er blevet "forbedret" til det dobbelte. Jeg vil høre
>om man får et brev inden de gør det, eller det bare pludselig sker?

Hvis det er medarbejderbredbånd tilbydes ikke højere hastigheder,
men en lavere pris.

http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_inf_medb_hh2
--
Knud

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 23-05-05 14:58

Det er TDC Bredbånd Prof jeg har....

Fra : Flemming

Dato : 23-05-05 19:39

Knud Gert Ellentoft wrote:
> [...]

Det skete helt af sig selv hos mig.

> Hvis det er medarbejderbredbånd tilbydes ikke højere hastigheder,
> men en lavere pris.
>
> http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_inf_medb_hh2

Det er jo så mærkeligt at jeg er gået fra 2048/128 til 2048/512

--
Mvh. Flemming

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-05-05 20:12

Flemming skrev:

>Det er jo så mærkeligt at jeg er gået fra 2048/128 til 2048/512

Næh.

Fra
http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_inf_medb_hh2

Q: Får virksomhedens medarbejdere dobbelt hastighed på både
download og upload?

A: Nej, det er download-hastigheden, der opgraderes til dobbelt
hastighed. Men da TDC Medarbejderbredbånd ikke findes med 4
Mbits-hastigheden, vil alle 2048/xxx blive opgraderet til
2048/512.

Men den hastighed har Rabbit jo i forvejen, men jeg ser mig ikke
i stand til at svare på hans indlæg, da han er røget på min
ignoreringsliste (som ikke er killfilter).
--
Knud

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 23-05-05 20:24

> i stand til at svare på hans indlæg, da han er røget på min
> ignoreringsliste (som ikke er killfilter).

Hvorfor laver du en skelnen --- og hvad består denne differenciering mellem
de to begreber konkret i?

Mvh Thomas (der bare er nysgerrig og som fint kan nøjes med et killfilter

Fra : Hauge

Dato : 23-05-05 20:36

Hejsa
Thomas S. Iversen wrote:
> Hvorfor laver du en skelnen --- og hvad består denne differenciering
> mellem de to begreber konkret i?

Mon ikke det er noget med at: "kill" gør at han ikke kan se et indlæg fra en
person, men "ignore" gør at han ikke _gider_ besvare personen pga.
top-posting, hvilket jeg så godt forstår?!.

Mvh Hauge

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-05-05 21:40

Hauge skrev:

>Mon ikke det er noget med at: "kill" gør at han ikke kan se et indlæg fra en
>person, men "ignore" gør at han ikke _gider_ besvare personen pga.
>top-posting, hvilket jeg så godt forstår?!.

Lige netop.
--
Knud

Fra : Martin Kristensen

Dato : 23-05-05 20:51

Hej Bo,

Jeg har selv TDC Bredbånd Professional (firmabetalt) og havde forleden i
anden anledning fat i TDC som fortalte, at også denne slags forbindelse
(p.t. 2Mbit) ville blive fordoblet og at jeg (brugeren) ville modtage et
brev herom indenfor en md. tid.

Så mon ikke du kan se frem til lidt mere fart over feltet også ?

Hilsen,

Martin

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 24-05-05 07:34

"Martin Kristensen" <martin_nospam@avfager_nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brev herom indenfor en md. tid.
>
> Så mon ikke du kan se frem til lidt mere fart over feltet også ?

Jeg takker for dit svar Martin, det var lige det jeg havde håbet på.

Bo