Nordmænd køber Cybercity
Fra : Sune

Dato : 23-05-05 08:04

Cybercity kommer på norske hænder. Den norske mobilgigant Telenor har købt den danske leverandør af
internetforbindelser for 1,4 milliarder kroner.

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=363432/

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 23-05-05 08:06

On Mon, 23 May 2005 09:04:18 +0200, Sune <jun200321@tdcadsl.dk> wrote:

>Cybercity kommer på norske hænder. Den norske mobilgigant Telenor har købt den danske leverandør af
>internetforbindelser for 1,4 milliarder kroner.

http://presse.telenor.no/PR/200505/995347_1.html

Mvh
Sune

Fra : Per

Dato : 23-05-05 13:04

> http://presse.telenor.no/PR/200505/995347_1.html
>
> Mvh
> Sune

Hvorfor ikke på dansk ;?

http://www.cybercity.dk/presse/

Fra : Hans Henrik Andersen

Dato : 23-05-05 13:54

Per wrote:

> Hvorfor ikke på dansk ;?
>
> http://www.cybercity.dk/presse/

altid noget at Cybercity ikke blev opkøbt af telia ;)

mvh
Hans

Fra : Madsen

Dato : 23-05-05 21:29

Hans Henrik Andersen wrote:
> Per wrote:

> altid noget at Cybercity ikke blev opkøbt af telia ;)

De kunne da ellers godt bruge et fakturering system der virker
--
Madsen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-05-05 13:36

"Madsen" <madsen58@hotmail.com> wrote in message

> De kunne da ellers godt bruge et fakturering system der virker
> --
Og det mener du telia kan levere

Fra : Madsen

Dato : 24-05-05 13:41

Flemming Lynggaard wrote:
> "Madsen" <madsen58@hotmail.com> wrote in message

> Og det mener du telia kan levere

Nej de mangler et, for det system telia køre med dur ikke.(har ingen
problemer haft med cc).
--
Madsen

Fra : Per

Dato : 24-05-05 21:32

> Og det mener du telia kan levere

haha LOL Telia er berygtet for sin inkompetence hvad regninger angår.

Fra : Allan Joergensen

Dato : 25-05-05 12:15

Per <no@tak.dk> wrote:

> haha LOL Telia er berygtet for sin inkompetence hvad regninger angår.

Hvornår har du sidst haft problemer med Telias fakturering? Hvornår har
du sidst set nogen brokke sig over Telias fakturering.

Mig bekendt virker Telia Networks systemer glimrende.

Allan Joergensen

"Bother," said Pooh as he was sacrificed

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-05-05 23:30

Allan Joergensen wrote:

> Hvornår har du sidst haft problemer med Telias fakturering? Hvornår har
> du sidst set nogen brokke sig over Telias fakturering.
> Mig bekendt virker Telia Networks systemer glimrende.

Dengang jeg i 80'erne begyndte at køre turistbus, fik jeg at vide, at der
skal 10 gode oplevelser til at opveje, en dårlig oplevelse.
Det samme gælder med forstand på fakturinger, eller mangel på det samme.
Og vi har ikke hørt noget godt om det, så der mangler meget for at opveje
det mange dårlige vi har hørt om,,,

Ivar Madsen
Der har faaet sat en web (mediawiki) server op. milli.dk

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 30-05-05 08:30

On Sat, 28 May 2005 00:29:31 +0200, Ivar Madsen
<spam.news.cc@milli.dk> wrote:

>Dengang jeg i 80'erne begyndte at køre turistbus, fik jeg at vide, at der
>skal 10 gode oplevelser til at opveje, en dårlig oplevelse.

Det er fordi man ikke fortæller nær så mange om sine gode oplevelser,
som man fortæller om sine dårlige oplevelser.

>Det samme gælder med forstand på fakturinger, eller mangel på det samme.
>Og vi har ikke hørt noget godt om det, så der mangler meget for at opveje
>det mange dårlige vi har hørt om,,,

Hvor ofte modtager du regninger uden fejl i? - Jeg gætter på hver
måned.
Hvor ofte skriver du om disse regninger på usenet? - Jeg gætter på
aldrig.

Du kan altså ikke forvente at der strømmer horder af folk til
nyhedsgrupperne for at fortælle at nu er Telia begyndt at fakturere
ordentligt.

Jeg tolker derimod fraværet af historier om regningssjusk, som at det
ikke længere er et generelt problem.

/Jarlskov

Fra : Sune

Dato : 23-05-05 14:11

On Mon, 23 May 2005 14:03:55 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>Hvorfor ikke på dansk ;?

Tjahh, jeg har ikke lige styr på om den fandtes i morges kl 9, har du?

Mvh
Sune

Fra : Per

Dato : 24-05-05 21:33

"Sune" <jun200321@tdcadsl.dk> wrote in message

> Tjahh, jeg har ikke lige styr på om den fandtes i morges kl 9, har du?
>
> Mvh
> Sune

ja