En god fiskeforretning i Århus - haster :O~
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 22-05-05 18:20

Jeg og en god ven tager i morgen mandag, en tur ned til Århus for at kigge
på fisk. Hvilke forretninger skal vi kigge forbi? Skriv gerne adresse på
forretningen også.

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Alexia

Dato : 23-05-05 09:05

Jeg har dårlig erfaring med petworld, aqua living room i viby j og dyfo i
City vest.

Men derimod rigtig god erfaring med Maxi Zoo i tilst, ude ved Bilka..

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:j73ke.146$r21.55@news.get2net.dk...