Eksplorer 5.5 dk utydelige bogstaver
Fra : Palle

Dato : 31-05-01 15:55

Hvorfor er min explore begyndt at forvanske små skrifttyper

Netscape som jeg kører sideløbende gør det ikke

gode råd modtages

mvh Palle

www.honda-dax.subnet.dk

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 31-05-01 18:34

Palle skrev:
> Hvorfor er min explore begyndt at forvanske små skrifttyper

Jeg har hørt noget om at nogen sider er lidt lumske, fordi de ændrer i IE
instillingerne på en eller anden måde og kan derved finde på at ændre f.eks.
størrelsen på skrifttyperne.
Men der skulle rent faktisk komme et spørgsmål fra IE om det er i orden
f.eks. at køre ActiveX på siden. Og hvis du har svaret ja til sådan et
spørgsmål uden at vide hvad det var der blev kørt, er det på en måde lidt
din egen skyld.
Men jeg ved ikke helt præcis hvordan siden ændrer disse ting og hvorfor de
gør det. Jeg ved heller ikke hvordan man ændrer det tilbage igen.
Desværre!
Jeg kender en der har prøvet det og der hjalp det i hvert fald at formatere
hele computeren og geninstallere Windows m.m.
Foresten kan du inde i internet-indstillinger sætte sikkerhedsniveauet op,
så siderne fremover simpelthen får nægtet adgang til disse indstillinger.

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Ulrik Friis

Dato : 01-06-01 16:14

"Palle" <dax@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor er min explore begyndt at forvanske små skrifttyper
>
> Netscape som jeg kører sideløbende gør det ikke
>
> gode råd modtages
>
> mvh Palle

Ku' det tænkes du har opdateret driveren til dit grafikkort med en
betaversion eller en version som Microsoft ikke har givet sin godkendelse?
mvh
Ulrik