6310 ringetone
Fra : Bjarnep

Dato : 22-05-05 13:59

Jeg har skiftet min trofaste 6310i ud med en tilsvarende, jeg havde
downloaded en ringetone fra Nokia til den gamle, kan jeg få den over i den
nye 6310i? JEG kan ikke via Nokia suite. Er der andre måder?
bjarneP

Fra : Bjarnep

Dato : 22-05-05 14:04

"Bjarnep" <bjarne.pedersen@-fjern-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> downloaded en ringetone fra Nokia til den gamle, kan jeg få den over i den
> nye 6310i? JEG kan ikke via Nokia suite. Er der andre måder?
PS det var et betalt download, og jeg kan ikke finde melodien (i samme
kvalitet) andre steder. Nokia har ikke den service mere.
BjarneP

Fra : Dennis [9440]

Dato : 22-05-05 15:29

kan du ikke sende den fra den ene mobil til den anden via bluetooth... ???

Dennis

Fra : Bjarnep

Dato : 22-05-05 20:33

"Dennis [9440]" <Denner[REMOVE]@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> kan du ikke sende den fra den ene mobil til den anden via bluetooth... ???
>
> Dennis

Jeg kan ikke finde en menu der lader mig gøre det
BjarneP