Truma 3002 sl
Fra : Erik Birkholm

Dato : 22-05-05 11:46

Hej jeg har en truma sl3002 i min cv den løb tør for gas en nat og næste
morgen var det jo hundekoldt og aut gentænding var løbet tør for batteri
jeg købte en ny flaske gas og satte nye batterier i til at tænde med men det
vil ikke virke ordentligt igen
når jeg tænder og slipper efter 30 sekunder går den igang men går ud igen
efter ca 30 sekunder det kan jeg gøre tre til fire gange og så være heldig
at den fortsætter er der nogen der har et godt bud på hvad der kan være galt

Hilsen Erik
6x103997@tiscali.dk

Fra : phk

Dato : 22-05-05 15:50

"Erik Birkholm" <6x103997@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at den fortsætter er der nogen der har et godt bud på hvad der kan være

Jeg tror du skal være lidt mere tålmodig - en lang slange kan have meget
luft, når den har været kørt tør.

Gå ud og prøv igen :)

--
Per, Esbjerg