Motherboard temperaurlogning - HJÆLP SØGES~
Fra : TexasFlood

Dato : 22-05-05 09:50

Hej gruppe.

Jeg har en del gange været ude for at min PC crasher (genstart eller hænger)
ved
kørsel af spil.
Hvilket program kan jeg logge temperaturer på mit motherboard med så jeg kan
se temperaturen lige inden den crashede ?

System : P4 3.2GHz HyperThreading CPU, 1024 Mb RAM, Win XP Home

MVH

TF

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 22-05-05 09:56

> Hvilket program kan jeg logge temperaturer på mit motherboard med så jeg kan
> se temperaturen lige inden den crashede ?

mbm5 kan

Thomas

Fra : TexasFlood

Dato : 22-05-05 22:52

Hej.
Tak for hjæpen - jeg har installeret MM5.
Så kan jeg kigge i .csv filen i Excell.

Har XP egentlig ikke noget temperatur logning indbygget ?

MVH

TF

Fra : Leony

Dato : 22-05-05 21:14

"TexasFlood" <stevie@--- nospam ---mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en del gange været ude for at min PC crasher (genstart eller
> hænger) ved
> kørsel af spil.

Har du slået automatisk genstart fra?
Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> System -> fanebladet
Avanceret -> tryk på Indstillinger i Start og genoprettelse -> fjern
hakket i Genstart automatisk.

> Hvilket program kan jeg logge temperaturer på mit motherboard med så
> jeg kan se temperaturen lige inden den crashede ?

Asus Probe kan, men det kræver et Asus bundkort.

Hvis du installerer mbm som Thomas foreslår, så kan du lave den "always
on top" og dermed holde øje med temp hele tiden.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/