Hjælp til log ind men flere brugere
Fra : Seb

Dato : 21-05-05 20:28

Hej alle sammen.

Jeg vil gerne ha' sådan en log ind. Sådan til af der ka' være
flere brugere. Altså fx en har en brugernavn som er "Hej" og kode
"Hej1" og en anden har " Goddag " og kode " Goddag1" og de ka'
logge ind i sammen log ind.

Hvordan gør man det ?

Mvh. Seb.

- Tak på forhånd :)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-05-05 22:17

Seb wrote:

> flere brugere. Altså fx en har en brugernavn som er "Hej" og kode
> "Hej1" og en anden har " Goddag " og kode " Goddag1" og de ka'
> logge ind i sammen log ind.

Som det her: http://hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmysql/default.php ?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Seb

Dato : 22-05-05 11:11

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Som det her: http://hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmysql/default.php ?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Erik Ginnerskov
> http://hjemmesideskolen.dk - http://html-faq.dk
> http://ginnerskov.frac.dk/

Ja, ligesom det.

Har prøvet af downloade siderne der inde, og sat dem ind på hjemmesiden,
men når jeg går ind for af oprette mig en ny bruger, og så siger den af
jeg er oprettet, men så når man prøver af logge ind, ka' jeg ikke.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-05-05 16:29

Seb wrote:

> [...]
> hjemmesiden, men når jeg går ind for af oprette mig en ny bruger, og
> så siger den af jeg er oprettet, men så når man prøver af logge ind,

Jeg har lige prøvet at oprette mig med 2 nye ID'er og har da ikke nogen
problemer med efterfølgende at logge ind med disse ID'er.

Er du sikker på, at du har oprettet din tabel i MySql korrekt? Er din
connect til databasen i dit login korrekt?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/