Kender nogle koderne til modem init-string~
Fra : Carl Larsen

Dato : 21-05-05 17:56

Jeg har en Nokia7270 mobiltelefon som jeg bruger som
trådløst modem til min Laptop.
Jeg eftersøger en syntax og oversigt over de koder, som man kan
indsætte i en modem init-string.

De kan se ud som efterfølgende:
AT+CBST=81,0,1;+CHSN=4,0,0,12
AT+CBST=0,0,1;+CHSN=6,0,0,0

Ovenstående ændrer i øvrigt min telefon modems hastighed
fra 9,6 til 28,8 kbps men jeg ville gerne vide hvad de betyder og står for?

--
Hilsen Carl

Fra : Madsen

Dato : 22-05-05 11:20

Carl Larsen wrote:
> [...]
>
> Ovenstående ændrer i øvrigt min telefon modems hastighed
> fra 9,6 til 28,8 kbps men jeg ville gerne vide hvad de betyder og

Du kan sikkert finde hjælp her:
http://www.modemhelp.org/
eller på en af de andre sider:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=at+modem&meta=