stof bur/telt
Fra : Gitte

Dato : 21-05-05 16:13

Hejsa

Jeg har tidligere på nettet set nogen smarte bure/telte i nylon som er lette
og pakke sammen og have med til evt. show m.m er der mon nogen som kender
nogen sider til forhandlere af disse, evt. gerne forskellige slags.

MVH
Gitte

Fra : F Andersen & J Peder~

Dato : 21-05-05 16:32

Hej er det disse du mener
http://www.susmik.dk/shop1.htm

Janni

Fra : Gitte

Dato : 21-05-05 17:17

> Hej er det disse du mener
> http://www.susmik.dk/shop1.htm

Hejsa

Ja blandt andet, der er også nogen som er mere "runde2 i det, hvis nogen
forstår men ja det er noget ala dette

MVH
Gitte

Fra : Tina

Dato : 22-05-05 06:24

> Hejsa
>
> Ja blandt andet, der er også nogen som er mere "runde2 i det, hvis nogen
> [...]

prøv http://www.kennel-maj.dk/ under bure der er flere slags.
de er stort set leveringsdygtig i alt. hvad de ikke har plejer de at kan
skaffe hjem

Fra : Carina

Dato : 22-05-05 08:41

Det kunne være det der hedder dogbag du mener:
http://www.petsilk.dk/shop/default.asp?ProductID=0
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Henrik

Dato : 24-05-05 02:09

On Sat, 21 May 2005 17:12:41 +0200, "Gitte"
<dk.sacala"fjernmig"@mail.dk> wrote:

>Jeg har tidligere på nettet set nogen smarte bure/telte i nylon som er lette
>og pakke sammen og have med til evt. show m.m er der mon nogen som kender
>nogen sider til forhandlere af disse, evt. gerne forskellige slags.

www.dreisler.dk har lige haft dem til 80 kr.

Mvh
Henrik