MS Windows
briani 27239
kan ikke update mere.
Fra : mvama@hotmail.com

Dato : 21-05-05 16:08

Fejlnummer: 0x8DDD0004]

Muligheder for selvhjælp:
Windows Update-svarcenter
Windows Update-fejlfinding
Windows Update-nyhedsgrupper

Muligheder for assisteret support:
Microsoft online-assisteret support (gratis ved Windows Update-problemer)
-------

Når jeg vil downloade fra Windows update kommer denne fejlmeddelelse,jeg kan
altså ikke bruge "Windows Update" mereDette skete efter jeg havde fået
spyware ind, mit OS er XP pro jeg har rep.den, men det har ikke hjulpet på
problemet. Hvad kan der være galt jeg orker ikke ,at format det hele igen så
heller leve med det.Nu bruger jeg autto. download fra Windows for at få de
sidste nye opdat.Hvad kan der være galt!

MVH. Jama.

Fra : John

Dato : 21-05-05 16:30

<mvama@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Når jeg vil downloade fra Windows update kommer denne fejlmeddelelse

Google gi'r nogle hits, men prøv evt om en 'system gendannelse' kan løse
problemet.

Mvh John

Fra : Henrik Sahl

Dato : 21-05-05 20:31

<mvama@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> heller leve med det.Nu bruger jeg autto. download fra Windows for at få de
> sidste nye opdat.Hvad kan der være galt!

Prøv at erstatte http med https når du kommer frem til siden med fejlen og
tryk på "go".

Mvh
Henrik