akvarieforening
Fra : Peptid

Dato : 21-05-05 15:36

Hej

Har søgt lidt på google men kan ikke finde noget der hedder Amager
akvarieforening.
Kender du til et sted på Amager hvor man kan møde andre akvarister?
Jeg har gennem et par år fulgt med her i gruppen og i div. forummer, men
kunne godt tænke mig en lidt mere personlig kontakt for at give væk, bytte,
købe, alt hvad der har med interessen at gøre.
Og selvfølgelig også at suge til mig fra folk som har erfaring med
specifikke arter.
Alternativt en forening i Indre København.?
--
/ Jesper

Fra : Thomas B

Dato : 21-05-05 21:33

"Peptid" <peptider2001@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Alternativt en forening i Indre København.?

Prøv at se lidt på dette link
http://www.akvarieimport.dk/Akvarieklubber.htm

Mvh.thomas

Fra : Jan F.

Dato : 22-05-05 06:12

http://www.akvaunion.dk/

Fra : Peptid

Dato : 22-05-05 10:47

Tak for jeres links, forsøger mig med et par stykker, da ingen af dem har
vildt meget mødeaktivitet.
Er der ellers nogen her i gruppen der har glæde af en akvarie klub/forening
? Specielt mht. at bytte/anskaffe fisk kunne jeg forestille mig at det kunne
bruges.

/ Jesper