Melatonin
Fra : Soeren

Dato : 21-05-05 14:43

Er her nogen der har erfaring med dette produkt. Virkninger/Bivirkninger?
Kan det bruges mod kronisk træthed?
mvh

Soeren

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : G B

Dato : 21-05-05 16:00

"Soeren" <SoerenA@soeren.dk> skrev i meddelelsen news:428f3a93$0$67257
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Er her nogen der har erfaring med dette produkt.

GB

Fra : Soeren

Dato : 21-05-05 17:31

G B wrote:
> "Soeren" <SoerenA@soeren.dk> skrev i meddelelsen news:428f3a93$0$67257
> $157c6196@dreader2.cybercity.dk:

mener du så med dette link at det overhovedet ikke virker?

Fra : G B

Dato : 21-05-05 18:56

"Soeren" <SoerenA@soeren.dk> skrev i meddelelsen news:428f6226$0$78288
$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> mener du så med dette link at det overhovedet ikke virker?

Nej, jeg ville bare gøre opmærksom på, at der kører en tråd om emnet i
forvejen.

GB

Fra : Preben Kaas

Dato : 21-05-05 18:22

On Sat, 21 May 2005 15:42:36 +0200, "Soeren" <SoerenA@soeren.dk>
wrote:

>Er her nogen der har erfaring med dette produkt. Virkninger/Bivirkninger?
>Kan det bruges mod kronisk træthed?
>mvh

Hej Søren
Jeg mener ikke, at Melatonin virker direkte mod træthed, men da det
hjælper mange med at få en bedre søvn, vil det nok ad den vej være en
"hjælp mod træthed".

Prøv at kigge på www.dr.dk/p4/sundhed/manus/uge20.shtml hvor der
bl.a. er en god beskrivelse af hvorledes Melatonin virker og også en
henvisning til hvorfra det fuldt lovligt kan hjemkøbes.

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx fra adresse