MS Windows
briani 27239
kan ikke aktivere link ???
Fra : Ole Andersen

Dato : 21-05-05 08:59

pludselig kan jeg ikke klikke på et link i en mail - hvad kan der være sket
????
Jeg kan højreklikke og kopiere linket, men ikke dobbeltklikke som tidligere
og lukke det op ???

hilsen

Ole

Fra : Ole Andersen

Dato : 21-05-05 09:26

der er ikke problemer med link i hjemmesider. Det er kun link i mail der
ikke virker

Ole

Fra : Calle.

Dato : 21-05-05 10:11

Ole Andersen wrote:
> pludselig kan jeg ikke klikke på et link i en mail - hvad kan der
> være sket ????
> Jeg kan højreklikke og kopiere linket, men ikke dobbeltklikke som
> tidligere og lukke det op ???

hvilket mail program?
--
Calle.

Fra : Ole Andersen

Dato : 21-05-05 15:29

outlook expres

Ole

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 21-05-05 18:56

Ole Andersen skrev:

> outlook expres

Prøv flg.:
Funktioner - indstillinger - Sikkerhed
Fjern flueben ved "bloker billeder og..."

Hvis det ikke er det, så prøv i den korrekte gruppe:
Der sidder alle Outlook Express-folkene og hjælper
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...