Tetra Aqua Algumin
Fra : Ivan S.

Dato : 21-05-05 06:41

Jeg har store problemer med svævealger i mit 530 l. ferskvandsakvarium. Jeg
har købt Tetra Aqua Algumin som jeg hældte i akvariet i går.

Men hvornår og hvordan virker det?

Skal filterpumpen slukkes?

Hilsen Ivan

Fra : Mikkel Munk

Dato : 21-05-05 09:58

Følger der ikke en brugsanvisning med? - sådanne ting som du omtaler kunne
man jo godt forestille sig stod på sådan en...

M.

Fra : Ivan S.

Dato : 21-05-05 10:30

Det eneste der står er at man kan genbehandle efter 3-4 uger, og at algerne
skal fjernes mekanisk efter behandling.

Fra : BC

Dato : 22-05-05 08:55

> Det eneste der står er at man kan genbehandle efter 3-4 uger, og at
> algerne skal fjernes mekanisk efter behandling.

Så skal du IKKE stoppe filteret