Drivere til Asus bundkort ?
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 19:45

Er rendt ind i en blindgyde med et Asus bundkort.

Kortet er et P4GV-FSC med alt onboard, og er grangiveligt produceret til
Fujitsu-Siemens computer.

Jeg har købt kortet brugt og der fulgte ingen cd´er med. På Asus´egen side
eksistere kortet ikke, så hvad nu ?

På en fujitsu-side har jeg fundet manualen på kortet. Skal jeg finde
chipsene til lyd og grafik, og så finde en driver på de respekterende
firmaers side ? ( er lidt træt af at sidde og se på 800x600 opløsning )

Anyone ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-05-05 20:46

"Rysz \(8900\)" <rysz(snabel)rysz(dot)net> crashed Echelon writing

> På en fujitsu-side har jeg fundet manualen på kortet. Skal jeg finde
> chipsene til lyd og grafik, og så finde en driver på de respekterende
> firmaers side ? ( er lidt træt af at sidde og se på 800x600 opløsning )

Side 9 i manualen står der alt hvad du skal bruge.

Hvilket chipset 82845GV samt 82801DB ICH4 www.intel.com
VGA onboard Intel 82845GV www.intel.com
Lyd Realtek ALC650 www.realtek.com.tw
LAN Realtek 8101L www.realtek.com.tw

Så du skal bare en tur på nettet.

--
Bjarke Andersen

Fra : JK

Dato : 20-05-05 20:49

On Fri, 20 May 2005 20:44:47 +0200, "Rysz \(8900\)"
<rysz(snabel)rysz(dot)net> wrote:

> [...]
>chipsene til lyd og grafik, og så finde en driver på de respekterende
>firmaers side ? ( er lidt træt af at sidde og se på 800x600 opløsning )

http://www.fujitsu-siemens.com/support/deskupdate.html#

det ser ud til, at automatic drivers download kan bruges af dig selv.

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 22:29

> http://www.fujitsu-siemens.com/support/deskupdate.html#
>
> det ser ud til, at automatic drivers download kan bruges af dig selv.

Se det var jo snildt, kunne bare ikke selv lige finde noget

Ellers var Bjarkes links også hen ad det jeg mente jeg skulle. Men det
ruller nu.

Takker for den hurtige hjælp.

Mvh
Jan Rysz