Autoafsendt notifikation
Fra : Brian Emilius

Dato : 20-05-05 19:26

Hej NG

Jeg tænkte om det var muligt at få afsendt en mail automatisk (fx med
sendmail), når et bestemt tidspunkt er nået. Det skal ikke være
afhængigt af om en bruger benytter scriptet, men selv tjekke tidspunktet.

Jeg har egen FC3-server, så hvis der skal gøres noget på den, er det
ikke et problem.

Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Benny Nissen

Dato : 20-05-05 19:37

Brian Emilius wrote:
> [...]
> afhængigt af om en bruger benytter scriptet, men selv tjekke tidspunktet.
>
> Jeg har egen FC3-server, så hvis der skal gøres noget på den, er det

Prøv at google lidt på "cron". Det er netop løsningen til at køre
bestemte programmer og scripts på ønskede tidspunkter.

--
Benny

Fra : Brian Emilius

Dato : 20-05-05 20:27

Benny Nissen skrev:

> Prøv at google lidt på "cron". Det er netop løsningen til at køre
> bestemte programmer og scripts på ønskede tidspunkter.

Tak, det var lige hvad jeg skulle bruge...