Dankortløsning
Fra : Philips

Dato : 20-05-05 19:19

Jeg skal bruge en Dankortløsning, som giver mig mulighed for med det samme
at se, at en bruger har gennemført en betalingssession.

Med f.eks. Scannets løsning kommer man til en eksternt hostet HTML-side, som
ikke giver feedback.

Kender I nogen der tilbyder en løsning der giver websitet (PHP'en) feedback
det kan bruge i dens dynamiske kode?

Også postet i gruppen om webhoteludbydere.

Fra : Benny Nissen

Dato : 20-05-05 19:35

Philips wrote:
> [...]
> at se, at en bruger har gennemført en betalingssession.
>
> Med f.eks. Scannets løsning kommer man til en eksternt hostet HTML-side, som

Jo da. Bruger selv scannet sammen med php og det virker fint.

Kig på deres .asp-løsning.

--
Benny

Fra : Philips

Dato : 22-05-05 08:06

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> wrote in message

> Jo da. Bruger selv scannet sammen med php og det virker fint.
>
> Kig på deres .asp-løsning.

Det har du ret i.
Havde overset den del og brugt deres skabeloner til order/result.

Tak.

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 20-05-05 19:31

On Fri, 20 May 2005 20:19:11 +0200, "Philips" <a@b.c> wrote:

>Kender I nogen der tilbyder en løsning der giver websitet (PHP'en) feedback
>det kan bruge i dens dynamiske kode?

http://www.quickpay.dk/

/Jesper

Fra : Steen Olsen

Dato : 21-05-05 11:58

Philips wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> det kan bruge i dens dynamiske kode?

> Også postet i gruppen om webhoteludbydere.

http://www.startnetbutik.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 21-05-05 13:29

Philips wrote:
> [...]
> ikke giver feedback.
>
> Kender I nogen der tilbyder en løsning der giver websitet (PHP'en) feedback

http://www.quickpay.dk/vejledning/integration/apiphp.php (sagde hunden)

Tonni Aagesen

Fra : Philips

Dato : 22-05-05 08:07

"Philips" <a@b.c> wrote in message

> Kender I nogen der tilbyder en løsning der giver websitet (PHP'en)
feedback
> det kan bruge i dens dynamiske kode?

Tak for alle svarene!