Operatør løgo
Fra : Elvis

Dato : 20-05-05 19:14

Hej

Jeg har fået fortalt at man kan sende en sms til et nummer for at fjerne
operatør logoet... Altså f.eks sonofon som står på skærmen... Er der mon en
som kan hjælpe mig med hvordan jeg skal gøre??

Elvis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-05-05 21:13

Elvis skrev:

>Jeg har fået fortalt at man kan sende en sms til et nummer for at fjerne
>operatør logoet..

Hmm - hvilken telefon?

Jeg har selv sendt en transparent gif til min telefon (Siemens MC
60) og sat det som baggrundsbillede og det fjerner
operatørlogoet.
--
Knud

Fra : Elvis

Dato : 20-05-05 22:36

Hej

Telefonen er en 6610 i...

Elvis

Fra : Nismo

Dato : 21-05-05 13:56

Brug wappen på din mobil og gå ind på http://www.johnnyg.dk/wap.wml og hent
den det hedder Blank logo som er på den første side.

Nismo

Fra : Elvis

Dato : 21-05-05 14:54

Hej...

Tak for hjælpen...Men min mobil siger siden ikke kan findes...

Fra : Johnny

Dato : 21-05-05 17:03

> Hej...
>
> Tak for hjælpen...Men min mobil siger siden ikke kan findes...

Det er ikke den rigtige adresse, men den kommer her:

http://johnnyg.dk/wap.wml

eller prøv denne

http://wap.fluii.dk

Hilsen Johnny

Fra : Nismo

Dato : 21-05-05 18:09

Prøv at tøm cache på din mobil, så er jeg temmelig sikker på at den virker.

Fra : Elvis

Dato : 24-05-05 18:39

Hej

Tak for hjælpen...den nye adresse var god nok, så logo er væk nu...

Elvis...

Fra : Dennis [9440]

Dato : 21-05-05 18:45

http://www.xgryde.dk/wap.wml

Brug wap på din telefon og naviger til blank logo... Hvis dette ikke virker,
er det nop din fon der er sat forkert op, eller din cache er fyldt...

Dennis

Fra : Kenny.

Dato : 21-05-05 19:56

Jeg har en Sony Ericsson T630.
Er det samme måde hvis jeg også
gerne vil af med mit operatør-logo,
eller findes der en anden måde på
den slags tlf?

Kenny.

Fra : Dennis [9440]

Dato : 21-05-05 20:03

Det er lidt mere tricky med SE, jeg er ikke helt sikker på det kan lykkes,
der må andre fra gruppen træde til...

Dennis

Fra : Kenny.

Dato : 21-05-05 20:18

Ærgeligt, håber nogen er klar til at
hjælpe. Ville gerne af med det logo!

Har Telmore, ved ikke om det gør nogen forskel?

Kenny.

Fra : DonE_8700

Dato : 21-05-05 22:28

Kenny. skrev:
> Jeg har en Sony Ericsson T630.
> Er det samme måde hvis jeg også
> gerne vil af med mit operatør-logo,
> eller findes der en anden måde på
> den slags tlf?
>
> Kenny.

Nope!
Det eneste er at gøre som der er beskrevet på denne side:
http://www.valhala.be/Goodies/tut-no-operator.php

--
Venligst
DonE