Katte internat vedr ferie
Fra : Lars

Dato : 20-05-05 10:04

Hej, er der nogen af jer der kan anbefale et godt katte-internat i omegnen af kolding-vejle-
horsens, idet vi skal på ferie i 10 dage. Vi har en 1? år gl. indendørs kat (hun), som vi
ønsker en god ferie også

--
Best regards

Lars

Fra : Gainsbourg

Dato : 20-05-05 13:13

Hej Lars

Hvis I har mulighed for at lade en nabo, bekendt eller familiemedlem komme
forbi hjemme hver dag og skifte vandskål, give mad og rense kattebakke, så
er det faktisk den bedste løsning for katten. Kattepension er virkelig hårdt
for de fleste katte.

Med det sagt, er I nok også lidt sent ude for at få plads, så I skal nok
indstille jer på at ringe rundt. De fleste gode pensioner har sommerferien
booked allerede i januar Desværre kan jeg ikke anbefale dig nogle gode
på Kolding egnen da jeg er fra København...

Held og lykke med det uanset hvilken løsning I vælger.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : maz

Dato : 20-05-05 13:31

Gainsbourg wrote:
> [...]
> kattebakke, så er det faktisk den bedste løsning for katten.
> Kattepension er virkelig hårdt for de fleste katte.
Kattepension er hårdt for *nogle* katte men langtfra alle. Er du ikke sød at
lade være med at generalisere på den måde? Det er meget individuelt om den
enkelte kat kan håndtere en uge eller mere i pension.

Fra : Allan

Dato : 20-05-05 19:59

"maz" <mackiavelli@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lade være med at generalisere på den måde? Det er meget individuelt om den
> enkelte kat kan håndtere en uge eller mere i pension.

Ja mine græder, Og hyler når de skal på pension,
Men de vil ikke hjem, Så de græder, Og hyler hele turen hjem igen
Nej Mine miverer har det fint på pensionen.
Sidst de var der blev de skildt om dagen.
Og det fordi den ene var en ny killing.
Så han fik lov til at gå sammen med andre killinger om dagen.
Den gamle kat gik fælles med de andre store katte om dagen.
Og jo det virker at sætte dem sammen.

Hver gang der kommer en ny kat i det her fælles miljø.
Ja så tænker den, Her er noget der virker så jeg må
hellere holde lav profil.
Og det gør de fleste katte.

Så derfor virker det. Selfølgelig bliver de katte der ikke kan med andre
isoleret. Og der er synd for dem.

Men det er helt forkert at sige at en kattepension ikke er en god muglighed.
For der findes flere gode rundt omkring i landet.
Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 20-05-05 20:10

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

> [...]
> muglighed.
> For der findes flere gode rundt omkring i landet.

Jeg kommer lige i tanke om at en kat er killing til den bliver
neutrautraliseret.
Så før i falder over mig så var killigen Kosmos ca 7 måneder da han kom på
kattepension.
mvh Allan