2 katte om 1 bakke?
Fra : Marianne Kirkedal

Dato : 20-05-05 07:55

Hej

Måske et lidt dumt sprøgsmål, men håber på svar alligevel *s*

vi har overvejet at få en kat mere (killing) Kattebakken vi har nu er en
af de store, kan 2 katte dele denne ene kattebakke eller skal de have en
hver? Kattebakken bliver efterset og tømt mindst to gange hver dag.

Med venlig hilsen
Marianne Kirkedal
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 20-05-05 08:17

"Marianne Kirkedal" <mkthe1KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> af de store, kan 2 katte dele denne ene kattebakke eller skal de have en
> hver? Kattebakken bliver efterset og tømt mindst to gange hver dag.

Her er det ikke noget problem med to katte og en kattebakke - tror det er
meget forskelligt hvordan kattene har det med det.

Mvh Helle

Fra : Marianne Kirkedal

Dato : 20-05-05 08:28

> [...]
>
> Mvh Helle
>
> det har du ganske sikkert ret i. Vi kunne jo forsøge i første omgang at
lade dem dele, se hvordan det går. Går det ikke, ja så må vi jo købe en
kattebakke mere. Ville også bare høre om det var helt tåbeligt at lade 2
katte dele bakken. *s*

god weekend

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 20-05-05 08:37

> lade dem dele, se hvordan det går. Går det ikke, ja så må vi jo købe en
> kattebakke mere. Ville også bare høre om det var helt tåbeligt at lade 2
> [...]

Hej Marianne

Her i huset har vi kun én bakke til 4 katte - det er dog sådan en
dobbeltbakke (købt i MaxiZoo), så der er reelt to bakker i én!

Det går fint - men som der allerede er sagt, så er det meget forskelligt
hvad kattene vil have - nogen vil have deres egen og andre kan sagtens
dele! Så I må bare "prøve jer frem"

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-05-05 18:24

> Her i huset har vi kun én bakke til 4 katte - det er dog sådan en
> dobbeltbakke (købt i MaxiZoo), så der er reelt to bakker i én!

Dobbeltbakke? Hva er det?

Hilsen Nina

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 20-05-05 18:50

> Dobbeltbakke? Hva er det?
>
> Hilsen Nina

Hej Nina

Hehe - en dobbeltbakke... Hmm... altså det er én bakke, men pladsen
i den svarer til to bakker - og så er den en smule højere end alm. bakker!

Vi fandt den i MaxiZoo og er super glade for den! Vi havde et problem
med at misserne "satte sig i deres eget", men det problem har vi ikke
haft siden vi anskaffede den her nye bakke!

Vi gav ca. 280 kr. for den

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 20-05-05 22:35

> Annemette Engell Hansen skrev:

> Her i huset har vi kun én bakke til 4 katte - det er dog sådan en
> dobbeltbakke (købt i MaxiZoo), så der er reelt to bakker i én!

Sådan en bakke skyndte vi os også at købe, da vi så dem i MaxiZoo. De er
især gode, hvis man har store katte som f.eks. Maine Coon. Før havde vi
en overdækket bakke i almindelig størrelse, og det kneb efterhånden
vores MCO at vende skuden derinde Nu har de god plads.

Bortset fra det, så har jeg i mange år kun haft én bakke til 2 katte, og
det er gået fint.

Nu har vi 3 katte og to bakker.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-05 09:03

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en overdækket bakke i almindelig størrelse, og det kneb efterhånden
> vores MCO at vende skuden derinde Nu har de god plads.

Har i et billede af den bakke ?

> Bortset fra det, så har jeg i mange år kun haft én bakke til 2 katte, og
> det er gået fint.

Vi startede med 2 katte og 1 bakke, men de rendte hele tiden på bakken
samtidig, så vi fik hurtigt skaffet en bakke mere.

> Nu har vi 3 katte og to bakker.

Vi har 4 katte og 3 bakker. En alm. overdækket bakke og 2 bedrollere fra
Jysk. Bedrollerne har en bedre størrelse, end de små alm. bakker.
Det er ikke så tit, at bakken i stuen bruges, men da vores hus er rimelig
stort er det rart nok, at kattene har mulighed for og gå på bakken flere
steder, også hvis nu stuedøren skulle være lukket, og der er en kat derinde.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 21-05-05 14:44

> Buffy skrev:

> Har i et billede af den bakke ?

Jeg har lagt nogle billeder af vores bakke i mit album under "Stor
Kattebakke":
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1005&folder=1151&limit_start=0&limit_user=15

Dog ved jeg ikke, hvor godt et indtryk du får via billeder. Det er lidt
svært at vise dimensionerne ordentligt. Men altså: den er meget stor.
Min mors eneste kommentar, da hun så den, var dette: "Hold kæft Karl
Emil"

Der hører en låge til bakken, men den har jeg fjernet, fordi jeg ikke
vil have misserne til at sidde lukket inde sammen med lugt og støv.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 22-05-05 00:24

Betina Rasmussen skrev i en meddelelse...

> Jeg har lagt nogle billeder af vores bakke i mit album under "Stor
> Kattebakke":
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1005&folder=1151&limit_start=0&limit_user=15

Nææh, sådan en har jeg også - min er bare rød og ikke blå. Og pt. står den i
mit kælderrum, for én ting er at man synes ens kæmpekat skal have et stort
toilet, en anden ting er at toilettet er så stort at det ikke kan stå på mit
miniaturekøkkengulv - eller nogen andre steder i min lejlighed. Så jeg kan
bekræfte - den er mega-kæmpe-stor Glæder mig til jeg får plads til at
mitterne kan bruge den.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Kelly Anne Keenan

Dato : 20-05-05 11:17

Hej,

Jeg har også to om en bakke, og det har aldrig været et problem.

Med venlig hilsen
Kelly Anne Keenan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 20-05-05 18:09

Marianne Kirkedal <mkthe1KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> Måske et lidt dumt sprøgsmål, men håber på svar alligevel *s*

Overhovedet ikke, her findes kun dumme svar

Jeg har 2 bakker til 4 katte og det er ikke noget problem. Jo, hvis den
gamle på næsten 15 år synes den ikke er ren nok så skider han i
arbejdsværelset. Problemet er at når han gør det, så har han ret i at
bakken ikke er ren nok Han er en klog kat, selvom jeg ville ønske
at han ikkke satte sig på gulvtæppet. Heldigvis sker det yderst
sjældent.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Kirkedal

Dato : 21-05-05 13:35

> [...]
> bakken ikke er ren nok Han er en klog kat, selvom jeg ville ønske
> at han ikkke satte sig på gulvtæppet. Heldigvis sker det yderst

Og mange tak for alle jeres svar.

Vi fik faktisk vores lille nye skovtrold Signe i går aftes og indtil
videre går det fint med at dele kattebakken med Victor. Improvisrerede
dog lidt i aftes da vi gik i seng. Fandt en gammel opvaskebalje frem som
en reserve. Victor er nemlig også sart overfor fyldte kattebakker. Men
som sagt er det gået fint indtil nu *ss*