Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
ADSL uden fastnet hos Stofa?
Fra : Mikkel Holm Schou

Dato : 20-05-05 06:48

Nu har jeg læst og læst og læst på stofas hjemmeside omkring deres nye
tiltag med ADSL, og kan ikke finde noget som helst om at man skal have
fastnet abonnement hos Telia... Nu skal det siges at jeg bor i Århus, på 1
sal i en etage ejendom, mht. rå kobber og Telias tilstædeværelse på TDC's
central kender jeg ikke noget til... vil bare gerne vide om nogen ved noget
mht fastnet abonnement?

Er bare blevet træt af webspeed+tdc kabel tv, ser sgu ikke så meget tv så en
pris på samlet 500kr om måneden kan retfærdiggøres, så hellere en
stueantenne og en 1 mbit linje fra stofa til 300kr...

Hilsen Mikkel Schou

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-05-05 12:59

Mikkel Holm Schou skrev:

>Nu har jeg læst og læst og læst på stofas hjemmeside omkring deres nye
>tiltag med ADSL, og kan ikke finde noget som helst om at man skal have
>fastnet abonnement hos Telia...

Fra
http://www.stofa.dk/showpage.php?conid=29&menuid=57&parentid=4 :

Det er en betingelse for aftalens indgåelse og tilslutning, at
abonnenten enten er tilsluttet Telia Stofas net - eller et af
Telia Stofa godkendt net. Hvor tilslutningen i stedet leveres af
Telia Stofa ved hjælp af et eller flere offentlige telefonnet, er
det en betingelse, at abonnenten har og opretholder
fastnettelefoni på installationsadressen.

Fut: news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, som havde været den
rigtige gruppe til spørgsmålet og hvor svar herpå bringes.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-05-05 20:32

> [...]
> sal i en etage ejendom, mht. rå kobber og Telias tilstædeværelse på TDC's
> central kender jeg ikke noget til... vil bare gerne vide om nogen ved

Du skal have et fastnetabonnement, men det behøver ikke være hos Telia.

--
Mvh. Jesper

Fra : Asboe

Dato : 22-05-05 06:42

Mikkel Holm Schou skrev i meddelelsen:

> [...]
> central kender jeg ikke noget til... vil bare gerne vide om nogen ved noget

Jeg kender en der har stofanet, uden at have fastnet - bruger ip-telefoni!
Det er i Århus!

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-05-05 15:06

> Jeg kender en der har stofanet, uden at have fastnet - bruger ip-telefoni!
> Det er i Århus!

Så er det ikke ADSL udgaven, men kabel TV udgaven.

--
Mvh. Jesper