Revisor omkring slagelse søges
Fra : Ukendt

Dato : 19-05-05 19:14

For nogen tid siden søgte jeg er revisor omkring slagelse.

Det skulle være en billig, måske enmandsfirma, der var god til at
vejlede sine kunder.-

Jeg fik en anbefalet, men indlægget er desværre blevet væk, men så
vidt jeg husker var det en dame der svarede mig.

Så jeg søger derfor igen.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Holst

Dato : 19-05-05 22:16

Prøv http://groups.google.com

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 26-06-05 09:42

Hej Per.

Hvis du ikke har fundet nogen endnu, og Roskilde ikke ligger for langt væk,
så prøv at ring til Lene på tlf.: 21 92 02 62.
Hun er ikke uddannet revisor, men hun klarer bogføring, indberetning m.m.
for en rimelig betaling.

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk