MS Windows
briani 27239
pqv2isvc.exe ?? (PowerQuest Drive Image)
Fra : JS

Dato : 19-05-05 09:56

Når jeg trykker Ctrl-Alt-Delete så kan jeg se at pgv2isvc.exe kører i
baggrunden. Jeg har installeret PowerQuest Drive Image 7.0, men hvorfor
kører dette program i baggrunden og hvordan sørger man for at det ikke
starter når windows starter?

Der ligger ikke noget powerquest i min "start" mappe.

Mvh
Johs

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-05-05 10:51

JS wrote:
> [...]
> det ikke starter når windows starter?
> Der ligger ikke noget powerquest i min "start" mappe.

Prøv med msconfig. Start\Kør, skriv msconfig og tryk Enter. Under Start
fjerner du hakket ved programmet, trykker Anvend, OK og genstarter maskinen.
Du kan jo så lige checke samtidigt om der evt. er andre programmer, du ikke
mener behøver starte op med Windows.

Fra : John T.

Dato : 19-05-05 14:47

"JS" <dsa.@asdf.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> starter når windows starter?
>
> Der ligger ikke noget powerquest i min "start" mappe.

Jeg kører med det samme, men hos mig står der PQV.......
Den er også hos mig i "Processer" men der står 0
så den bruger ingen resurser.

Den SKAL da starte op, den skal da vide hvordan systemet
er så når du laver et Image, at du så får et Image der er nøjagtigt
som du kører i øjeblikket !
John