Fax til email service?
Fra : Ole Thomsen

Dato : 19-05-05 08:10

Findes der en udbyder i DK som konverterer fax til email?

Altså jeg sender en fax og udbyderen sender videre til modtageren via
mail?

Ole Thomsen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 19-05-05 08:18

> Altså jeg sender en fax og udbyderen sender videre til modtageren via
> mail?

Det var en halv vind jeg rendte med der, ønsket fra manden er at have et
nummer hos en udbyder andre kan sende fax til hvorefter den bliver
videresendt til ham via mail.

Ole Thomsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-05-05 09:50

Hvis han har mobiltelefon hos TDC Mobil kan han benytte Beskedrobot.dk

--
Mvh/TKJ
www.GlobalTel.dk - To Know and Act is Everything

Fra : Lotte Johnsen

Dato : 19-05-05 15:11

Ole Thomsen <ot@networks.dk> skrev:
>Findes der en udbyder i DK som
>konverterer fax til email?
>
>Altså jeg sender en fax og
>udbyderen sender videre til
>modtageren via
>mail?
>
>Ole Thomsen

Hej Ole

Prøv at ringe til TelIP v/Lars Normark Andersen 61 66 28 77, han
er ved at lave sådan en løsning til mig.

--
Mange hilsner fra en iværksætter
Lotte Johnsen

Fra : Henrik Holm-Hansen

Dato : 24-05-05 17:53

Prøv www.efax.com

Det skulle løse dit problem. Men så må du oprette et faxnummer i f.eks.
Flensborg i Tyskland. Opret tillige et 70-nummer i Danmark, og viderestil
dette nummer til nummeret i Tyskland. Det koster vist omkring 35 øre pr.
minut hos TDC, når du modtager en fax. Faxen kn du så modtage som en pdf-fil
til en vilkårlig e-mail.

Mvh
Henrik