DanskBredbånd
Fra : Towli

Dato : 18-05-05 16:58

....har ikke nogen newsserver.

I af jer (store boligforeninger) der står foran at skulle i forhandlinger
med DBnet, -kan i ikke opfordre dem til at smække en newsserver op på
deres
net?

Bortset fra manglende newsserver, er jeg indtil videre rigtig godt
tilfreds
med DBnet.
Den er go' nok den der med 10/10 Mbit til alle, indtil videre
ihvertfald...

/T

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-05 19:25

"Towli" <towli@fjernoldboyz.dk> wrote in message
> [...]
>
> I af jer (store boligforeninger) der står foran at skulle i forhandlinger
> med DBnet, -kan i ikke opfordre dem til at smække en newsserver op på

tror ikke de vil røre det med en ildtang... de ved jo nok ikke noget om det!

Hvordan kører astranews Unlimited DSL som jeg går ud fra du har?

Fra : Towli

Dato : 19-05-05 06:53

> Hvordan kører astranews Unlimited DSL som jeg går ud fra du har?

Ganske forrygende.

/T

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-06-05 13:02

> Ganske forrygende.
okay

jeg har nu prøvet det lidt, og er ikke sådan specielt overbevist... Det var
ligesom på et tidspunkt at header download blev begrænset til 2mbit..

Hvordan er det hos dig?

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-05-05 16:46

Towli wrote:
> [...]
>
> I af jer (store boligforeninger) der står foran at skulle i forhandlinger
> med DBnet, -kan i ikke opfordre dem til at smække en newsserver op på

En Newsserver er vist ikke noget man bare "smækker op", i hvert tilfælde
ikke hvis den skal være brugbar, og også indeholde binært feed...

> /T

Lars B

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 23-05-05 17:12

Lars Jensen skrev:

> En Newsserver er vist ikke noget man bare "smækker op", i hvert
> tilfælde ikke hvis den skal være brugbar, og også indeholde binært
> feed...

Du har muligvis ret hvis det drejer sig om binære grupper - så skal man
naturligvis have en del diskplads og båndbredde. Men er der alene tale
om textgrupper, er der ingen ben i at sætte sin egen server op, og det
kræver ikke mange resurser.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 04-06-05 13:24

> Du har muligvis ret hvis det drejer sig om binære grupper - så skal man
> naturligvis have en del diskplads og båndbredde.

-og feeds.

Og hvis det ikke var for binært kan man jo altid bruge sunsite :)

--
Michael
http://gratishotel.dk