Tele2
Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 18-05-05 15:59

Nogen der har hørt/ved noget om Tele2's eventuelle reaktion på TDC's
produktændringer?
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 18-05-05 18:00

Lars Balker Rasmussen wrote:
> Nogen der har hørt/ved noget om Tele2's eventuelle reaktion på TDC's
> produktændringer?

Jeg ringede til deres kundeservice i fredags, og fik oplyst at de
forventer at komme med et udspil, men ikke hvad det indeholder eller
hvornår. Derefter ringede jeg til TDC og bestilte en overflytning.

Jørn

Fra : Anonymous wanger

Dato : 19-05-05 20:01

Måske du burde læse denne her :

http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=Search&file=index&action=search&active_stories=1&stories_author=&stories_cat%5B%5D=&bool=AND&q=tele2&startnum=1&total=46

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 19-05-05 23:50
Fra : Michael Bruun

Dato : 20-05-05 08:03

"Anonymous wanger" <@dld.com> skrev i en meddelelse
> Det er da meget nemt at forstå :

Mogens, det er måske ikke så nemt at forstå, hvorfor du mener, at han
absolut skal læse en masse angreb mod Tele2 på din hjemmeside, når han netop
har oplyst, at han har valgt TDC fremfor Tele2.

/Michael

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-05-05 18:22

Den 20 maj 2005 mumlede Michael Bruun noget i denne stil:

> Mogens, det er måske ikke så nemt at forstå, hvorfor du mener,
> at han absolut skal læse en masse angreb mod Tele2 på din
> hjemmeside, når han netop har oplyst, at han har valgt TDC
> fremfor Tele2.

Jeg læste det nu også som at "Anonymous wanger" ville have flyttet
fra TDC til Tele2. Uanset hvad der så er tilfældet er det ihvertfald
lidt uklart formuleret.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Karsten Andersen

Dato : 27-05-05 22:04

Wed, 18 May 2005 16:58:39 +0200, skrev Lars Balker Rasmussen, på 4
linier, i <0foeb8wpgg.fsf@lagavulin.balker.org>, :

>Nogen der har hørt/ved noget om Tele2's eventuelle reaktion på TDC's
>produktændringer?
der er åbenbart ikke lavet en pris liste endnu.
Men af brev fra Tele2 idag bliver en 1024/256 lavet om til 2048/256
for samme takst.
Men det vil jeg jo ikke få meget udaf
Har jo iforvejen 1500/256 på min linie

--