ang. B&O 5000
Fra : kr

Dato : 18-05-05 13:04

Hej, er der nogle der ved hvad stik der sidder bagpå en B&O 5000 trådløs
telefon ? Det er telefonstikket jeg mener, det ligner et RJ 45 men er noget
mindre/anderledes.
På forhånd tak.
Kai Rasmussen
kat2@mail.tele.dk

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 18-05-05 15:47

"kr" <kat2@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej, er der nogle der ved hvad stik der sidder bagpå en B&O 5000 trådløs
> telefon ? Det er telefonstikket jeg mener, det ligner et RJ 45 men er
> [...]

Hvis det er et standart stik. hedder det RJ11

Fra : kr

Dato : 19-05-05 12:50

Tak for dét svar- men det er heller ikke et sådanne, det er smallere.
mvh.
kr