tdc hjemmeside upload hvordan?
Fra : Peter

Dato : 18-05-05 12:20

Jeg har oprettet en hjemmeside på tdc og fået en url.

Jeg har ikke fået en email med brugernavn og password, men har prøvet at
logge på med mit kontonummer (som jeg læst kunne bruges)

Har prøvet at logge på både

ftp://homeX.inet.tele.dk (X = mit nr.)
ftp://homeX-upload.inet.tele.dk

intet virker

Prøvet med mit kontonummer samt de første 6 cifre af kontonummer - dutter
heller ikke

er der noget jeg skal prøve ?

TDC yder ikke gratis support på deres egne hjemmesider så.....

tak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-05-05 15:12

Peter skrev:

>Jeg har ikke fået en email med brugernavn og password, men har prøvet at
>logge på med mit kontonummer (som jeg læst kunne bruges)

Burde du have fået på den mailadresse, som du oprettede, da du
registrede din forbindelse.

>Har prøvet at logge på både
>
>ftp://homeX.inet.tele.dk (X = mit nr.)
>ftp://homeX-upload.inet.tele.dk

Ftp-adressen er
homeX-upload.inet.tele.dk

I langt de fleste ftp-programmer skal du ikke skrive ftp://

Brugernavn er de seks første tegn i det navn, du har givet
hjemmesiden.

Password må du jo vide, hvad er.
--
Knud