Farveændring af flueben i Checkbox fra Jav~
Fra : jdjespersen

Dato : 31-05-01 09:27

Jeg har en form med et antal checkboxes. Når man klikker på en checkbox,
skal farven på selve fluebenet i checkboxen ændres.
For eksempel fra sort til rød.

Jeg har en Javascript function, som tager id'en for checkboxen som
parameter. Den ser således ud:

function skiftFarve(chknavn) {
   eval(chknavn + ".styles.color = 'silver'");
}

Funktionen kaldes i checkboxens onclick event, men farven ændres
simpelthen ikke. Hvis jeg i stedet
prøver med baggrundsfarven på checkboxen virker det fint, men ikke med
"Color", som skulle angive
farven på selve fluebenet.

Nogen ideer?

/jeppe

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Andersen

Dato : 31-05-01 13:07

"jdjespersen" <jdjespersen.news@kandu.dk> wrote in message
> Jeg har en form med et antal checkboxes. Når man klikker på en checkbox,
> skal farven på selve fluebenet i checkboxen ændres.
> For eksempel fra sort til rød.

Det er svjh. ikke muligt at angive en anden farve for selve "fluebenet" men
prøv at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.html da dit script jo
egentlig virker fint nok.

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på