Jabra funker ikke???
Fra : Michael Westi

Dato : 17-05-05 22:27

Har lige modtaget en Jabra bt250v (ny).
Har nu forsøgt at parre den med 3 forskellige tlf. modeller.(Nokia, SE og
Motorola)
Men den reagerer overhovedet ikke.
Den tænder og slukker fint nok.
Og jeg har gjort som manualen beskriver.

Skal den byttes?
Eller er der noget jeg gør forkert?

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : KE Kofod

Dato : 18-05-05 00:32

Hej.
Problemet er at der står JABRA på den, det er dog det værste skrammel
feks. sammen med NOKIA 6600 og SE P800.
Jeg har papir fra JABRA support i Danmark at de erkender de har
et power save problem.
OK det er nok ikke dit problem.
Jeg købte mig en Bluetrek G2 i ALDI, siden har jeg ikke haft
problemer.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Jim

Dato : 18-05-05 14:24

"KE Kofod" <skovl&spade@knold.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et power save problem.
> OK det er nok ikke dit problem.
> Jeg købte mig en Bluetrek G2 i ALDI, siden har jeg ikke haft

Men opstår der problemer med dit ALDI-produkt, så er du på skideren.
For du kan ikke aflevere det i forretningen.

At GN har et problem på nogle af deres BT-modeller, gør ikke alle deres
produkter til noget skrammel.
Jeg kender flere, som har købt GNs produkter, undertegnede inkl., og vi
har ingen problemer haft.

Mvh. J.

Fra : Michael Westi

Dato : 18-05-05 04:37

> Eller er der noget jeg gør forkert?

Never mind!! Har fundet løsningen.
Skal sq til at læse lidt bedre næste gang

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Tommy S.

Dato : 19-05-05 11:18

On Wed, 18 May 2005 05:37:18 +0200, "Michael Westi"
<michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote:

>Never mind!! Har fundet løsningen.
>Skal sq til at læse lidt bedre næste gang

Gider du skrive en lille anmeldelse af det headset? Overvejer nemlig
selv at skaffe et, og når du nu har fået det til at virke såhh... !
--
Tommy
http://www.hadereklamer.dk

Fra : Hans Paulin

Dato : 19-05-05 12:21

Tommy S. skrev:

> Gider du skrive en lille anmeldelse af det headset? Overvejer nemlig
> selv at skaffe et, og når du nu har fået det til at virke såhh... !

Jabra BT 250 er ikke Verdens bedste - jeg gav konen et til jul, men mit SE
HBH 200 er nu bedre mht. rækkevidde og støj (vi bruger begge SE68i).
Hans

Fra : Michael Westi

Dato : 19-05-05 19:46

> Gider du skrive en lille anmeldelse af det headset? Overvejer nemlig
> selv at skaffe et, og når du nu har fået det til at virke såhh... !
>
>Tommy

Som sådan udemærket.
Sidder fint over øret og er let. Lyden er helt fin (abstraherer fint fra
omgivelserne).
Har ikke oplevet noget støj ect.
Rækkevidde ca. 8-10 m.
Et stort mennn......
Selve øreproppen/højttaleren er for stor,
så den klemmer/udvider den nederste del af øret(øreflippen)
(Og det er ikke gel-pads der er problemet).
Hvis det ikke var for det ville den få gode karakterer, men nu.......

Jeg kigger efter en ny som er lidt mere "spids" i det.
Eller også får jeg øret "udblokket"

Mvh Michael