Dundas upload, hvordan virker det ?
Fra : Kasper Olsen

Dato : 17-05-05 19:46

Jeg har lavet noget upload på min side, men det lader ikke til at
virke...koden ser sådan her ud:

<FORM ENCTYPE="multipart/form-data" ACTION="test.asp?action=file"
METHOD="POST">
<INPUT NAME="file" TYPE="file"><BR>
<INPUT NAME="Action" TYPE="submit" VALUE="Upload">
</FORM>

<%
if (request.querystring("action")="file") then

On Error Resume Next

Set objUpload = Server.CreateObject("Dundas.Upload.2")

objUpload.MaxFileSize = 1500000
objUpload.UseVirtualDir = True
objUpload.UseUniqueNames = False

objUpload.Save "/wwwroot/images"

Response.Write "STRNAME: "
Response.Write objUpload.Files
Response.Write " END<br>"

Set objUpload = Nothing

end if
%>

Jeg har fulgt dokumentationen slavisk, men der sker intet. Der
kommer heller ingen fejlmeddelelser. øvøv...det så ellers så
simpelt ud til at starte med...måske skal det nævnes at min side
er hosted hos needhost.dk.
Er der nogen der kan hjælpe mig ?

Tak tak på forhånd
Mvh Kasper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Olsen

Dato : 17-05-05 19:47

Sorry, samme indlæg 2 gange...det var ikke meningen.