Stadig mega tvivl ang. mobo
Fra : Lars B

Dato : 17-05-05 18:45

Hej NG!
Jeg skal have nyt motherboard, men det er også det eneste der er sikkert..
Jeg er nogenlunde sikker på at jeg beholder min sokkel 478 P4 Northwood, da
det jeg synes det er for dyrt og besværligt at gå over til en AMD64.
Men min Northwood vil jo stadig gerne have et nyt motherboard, da det gamle
ikke kan klare OC-mosten ;oP
På nuværende tidspunkt tripper jeg lidt mellem et 865PE og 875P, begge fra
Abit nemlig nemlig Abit AI7
(http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=77560) og Abit IC7
(http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37168).
Hvad synes I?

Mvh,
Lars

ps.
I er velkomne til at foreslå andre modeller og mærker sålænge de kan tilbyde
tilsvarende specs (Dual DDR400, Digital lyd udgang, Sata, ATA133, AGP,
Onboard lan, USB2.0 og gerne firewire)