DCU-formandens opgave!
Fra : Kim Hansen

Dato : 17-05-05 16:12

Hvad blev resultatet af DCUs formand undersøgelse? Var han i stand til som
formand at finde ud af hvilke to personer ud af 11 i DCU-huset som havde
forsøgt at svine Per Neslein til?
2 ud af 11 ? det må selv han da kunne finde ud af?

Kim

Fra : Ib

Dato : 17-05-05 18:24

Tjaa
det kommer der jo nok ikke mere ud af. Troede måske der havde været skrevt
lidt om det i den "store" repotage fra repræsentantskabsmødet i DCU.

Det springer de let hen over.

Det er ligeledes en særdeles kort artikel om mødet , de kunne da i det
mindste have fået lavet et brugbart referat man kunne læse,det er jo trods
alt os medlemmer der beatler gildet.
I øvrigt kommer de let hen over Henrik Berlin spørgsmål på hvad
landsformanden får i bestyrelseshonorar. som der står "det gav hovedkasser
Tommy Lind Hansen en tilfredsstillende uddybning af"

Men hvad med os andre nysgerrige medlemmer - må vi ikke vide det?

Nå men god sommer derude

Fra : Piraten

Dato : 17-05-05 21:17

Tænk ikke så meget over, hvad DCU formandens opgave er, den er den samme
som
formanden for FDM, nemlig at varetage signe egne og bestyrelsens
interesser
og bestemt ikke medlemmernes, man skulle sommetider tro, at bestyrelserne
de to klubber, laver aftaler med erhvevslivet, for eget
godtbefindende......... så det er nok Formandens opgave, at varetage sig
selv *S* /vh Jan

Fra : K. H. Hansen

Dato : 18-05-05 07:03

FDM er en ægte medlemsorganisation, DCU giver sig ud for at være det, men
læser man deres medlemsblade, ser man, at de er campingbranchens
organisation.

Fra : Piraten

Dato : 18-05-05 17:55

Okay, det var da noget af en udmelding, der er mere "medlemsskab" i Falck,
som er en privat ejet virksomhed, da får jeg ydelser, alt afhængig hvad
jeg
har af abonnoment, gratis, hos FDM så betaler du for ALT du vil have FDM
til
at hjælpe dig med, hvis de da vil hjælpe dig og de går lige så meget auto
branchens ærende som DCU gør Campingbranchens, se dog aale de annoncer der
er i FDM bladet, de er ikke gratis og FDM skovler penge ind på de reklamer
og, de gør sig derved økonomisk afhængig af autobranhen, så de er ikke en
døjt bedre end DCU, jeg har lige haft nogle grimme diskutioner med FDM
omkring hotspots på FDM campingpladser og da blev jeg ikke i tvivl, FDM
gør
kun til deres egen fordel, de er fuldstændig ligeglad med din og min
mening,
så længe de selv drage fordel af det og det samme gør DCU.
vh Jan