Gode forslag til picnic?
Fra : Camilla Bjørn Dalmos~

Dato : 17-05-05 12:37

Vi skal (højst sandsynligt) holde barnedåb i august og ville gøre det som en
picnic.

Hvad vil I foreslå man laver?

CBD

Fra : Mimi

Dato : 18-05-05 12:52

Det bedste ville det være små sandwiches med forskellige fyld. Det kan både
være af toastbrød og rugbrød. Ved siden af kan man have skåret agurk, små
cherry tomater, gullerødder osv. Frugt og ost kan det også være.Ud over
det - kaffe og te, og så plastik kopper til det hele. Man kan også købe
plastik "fine" glas til vin osv. For det er jo fest alligevel. Det alle
bedste er når man har det hele forberedt. Man laver som regel to, tre
forskellige til at smørre med, og så fyld med røget laks, tunsalat,
æggesalat, spegepølse osv. Klappe sammen og skære i to. Jeg har selv set det
lavet, det virker meget godt. Det andet fprslag er brunch og buffe, men det
er mere til hjemmefest.

Mimi

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-05 14:11

"Camilla Bjørn Dalmose" <camFJERN@musling.dk> skrev i en meddelelse
> Vi skal (højst sandsynligt) holde barnedåb i august og ville gøre det som
> [...]

I mange år, så længe alle os børn var små, havde vi familieudflugter, hvor
bilerne blev pakket med alt vi skulle bruge og så holdt vi ind og spiste på
en rasteplads (ikke en motorvejsrasteplads).

Vi har været omkring 30 mennesker, flest voksne.

I stedet for at nogle få skulle stå og lave al maden, blev den bare taget
med ud i det grønne og sat op på bordet, så folk selv kunne smørre og sætte
sammen hvad de havde lyst til. Vi prøvede engang med færdigsmurte sandwich
og frikadeller og den slags, men det var ikke lige så hyggeligt som det
andet

Nemt og hyggeligt.

Tina