QDI Bios
Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 12:03

Hej
Jeg har ledt efter en ny bios opdatering til mit QDI Plartini 2E/333
motherboard.

Jeg kan ikke finde nogen hjemmeside fra QDI, eksisterer dette firma ikke
mere.

Skulle der være nogen som ved hvor jeg kan finde en bios opdatering så høre
jeg gerne.

mvh
Peg

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-05-05 12:13

"Peg" <givskov_snabela_it.dk> crashed Echelon writing

> Jeg kan ikke finde nogen hjemmeside fra QDI, eksisterer dette firma ikke
> mere.

http://www.qdigrp.com/

eller

http://www.qdieurope.com/intel.htm

Disse fundet via google.

--
Bjarke Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-05 12:38

Hej
Jeg har skam forsøgt med en søgning på google, men hvis du afprøver disse
link du nævner vil du se at det ikke kan bruges til noget.

Med mindre det er min pc der er noget galt med, så kan jeg ikke bruge
www.qdigrp.com til noget, og www.qdieurope.com/intel.htm linker bare videre
til www.qdigrp.com , som tilsyneladende ikke findes mere.

vh
Peg

Fra : Leony

Dato : 19-05-05 10:54

"Peg" <givskov_snabela_it.dk> skrev i en meddelelse

> Med mindre det er min pc der er noget galt med, så kan jeg ikke bruge
> www.qdigrp.com til noget, og www.qdieurope.com/intel.htm linker bare
> videre til www.qdigrp.com , som tilsyneladende ikke findes mere.

De må have været midlertidigt nede, for begge sites virker hos mig.
Har du fundet hvad du søgte?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-05 17:37

Hej
Tak for det, ja nu virker sitet, det må have været nede som du skriver.

mvh
Peg
ps. Den nyeste Bios var tilsyneladende ikke nyere end den jeg allerede
havde.

Fra : Hans

Dato : 17-05-05 18:09

Peg wrote:
> [...]
> ikke mere.
>
> Skulle der være nogen som ved hvor jeg kan finde en bios opdatering

Prøv du engang og søg på QDI Platinix 2E på Google, så skal du bare se.

Det hjælper nemlig ret meget med det rigtige typebetegnelse.

Hans