Nordjyskguld
Fra : René Løweneck

Dato : 17-05-05 10:12

Hej !

Er der nogen herinde, der har hørt mere til nordjyskguld konkurrencen ?

Jeg var tilmeldt (med mit CMS), men har ikke hørt et kvidder fra dem

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=19
Lys og lækkert indrettet autocamper - se de flotte billeder

Fra : ha

Dato : 17-05-05 15:13

René Løweneck wrote:
> Jeg var tilmeldt (med mit CMS), men har ikke hørt et kvidder fra dem

http://www.nordjyskguld.dk/

/ha

Fra : René Løweneck

Dato : 17-05-05 16:01

"ha" <minnewsmail@gmail.slet.com> skrev i en meddelelse

> http://www.nordjyskguld.dk/

Og du mener ?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 17-05-05 16:18

> Og du mener ?

Ikke for at være provokerende, men gjorde du dig overhovedet den
ulejlighed selv at kigge på siden?

Nå, ikke, men så skal jeg da citere for dig :)

------------
Der er nu blevet udpeget følgende 10 finalister:

* Solvejg Pedersen
* Per V. Brüel
* Helge Bregnhøj-Olesen
* Bente Albeck
* Torben Lausten
* Jørgen Thye-Petersen
* Olav Juul
* Ketty Lauersen
* Lars Moltsen Nielsen
* Jørgen Buus Christiansen

Tidsplan:

* 1. juni skal de 10 finalister aflevere detaljerede forretningsplaner
* 7. juni mødes dommerpanelet for at udpege vinderne
* 17. juni offentliggøres vinderne.
------------

--
Michael
Gør en god handel - http://vindenand.dk/catalog/

Fra : René Løweneck

Dato : 17-05-05 16:45

Hej Michael !

"Michael Kjærsgård" <none@invalid.tld> skrev i en meddelelse

> Ikke for at være provokerende, men gjorde du dig overhovedet den
> ulejlighed selv at kigge på siden?

Du er ikke provokerende. Og ja, jeg har selv kigget på siden. Men siden er
noget skrammel, der åbenbart ikke virker overhovedet uden JavaScript. For
jeg har ikke set det du citerer fra siden. Der er heller ingen links, der
virker og det fremgår heller ikke af kildekoden.

> Nå, ikke, men så skal jeg da citere for dig :)

Tak