Får Express Net også opgraderet has
Fra : PHP

Dato : 17-05-05 09:13

Min mor har Express Net (jeg mener hastigheden nu er 128/128Kbit), men
får hun opgraderet til 256/128? Hun har hverken modtaget email eller
brev fra TDC, så jeg går ud fra, at det gør hun ikke?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-05-05 11:10

PHP skrev:

>Min mor har Express Net (jeg mener hastigheden nu er 128/128Kbit), men
>får hun opgraderet til 256/128? Hun har hverken modtaget email eller
>brev fra TDC, så jeg går ud fra, at det gør hun ikke?

Det gør hun ikke, hun kan evt. vælge at gå over til Bredbånd,
hvor man for kr. 20,- mere om måneden får 256/128 (= kr.
259.-/mdr.)
--
Knud

Fra : LeGoKraN

Dato : 17-05-05 19:54

Fra : KsNa

Dato : 17-05-05 21:43

"LeGoKraN" <ask@me.com> skrev i en meddelelse

> "Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

Nej, NetExpress er navnet på de gamle ADSL forbindelser, ExpresNet er de nye
ADSLforbilndelser med så lav hastighed, at de ikke kan kaldes bredbånd.

Mvh
Kim

Fra : LeGoKraN

Dato : 18-05-05 12:24

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Nej, NetExpress er navnet på de gamle ADSL forbindelser, ExpresNet er de
> nye ADSLforbilndelser med så lav hastighed, at de ikke kan kaldes

Okay, for jeg har nelig NetExpress, så jeg får stadigvæk fordoblet min
hastighed?

Fra : J

Dato : 18-05-05 19:56

LeGoKraN wrote:

> Okay, for jeg har nelig NetExpress, så jeg får stadigvæk fordoblet min
> hastighed?

Ja

/J