Løbetid..
Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 17-05-05 06:07

Hvor længe er der normalt mellem en kats løbetid? Vi har en perserpige der
har været i løbetid 3 gange i rap med ca 3 uger imellem men nu har hun ikke
været i løbetid siden først i april. En aften har hun været sluppet ud så nu
spekulerer jeg jo lidt over om der kan være killinger på vej.

Kristina

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 17-05-05 07:16

"Kristina Søndergaard" <kristina@s-andreassen.dk> wrote in message
> [...]
> ikke været i løbetid siden først i april. En aften har hun været sluppet
> ud så nu spekulerer jeg jo lidt over om der kan være killinger på vej.

Det er meget forskelligt hvor lang tid der er imellem løbetiderne fra kat
til kat. Hvis det er over 3 uger siden at hun smuttede, så se om hun har
fået pink vorter. Hvis så, så er den god nok alternativt kan hun have
blevet parret, men uden resultat. Det vil også forlænge tiden til næste
løbetid.
Hilsen Nina