Magic Bullet - nogen der har prøvet den?
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 17-05-05 02:32

Jeg har et par gange se TV-Shops reklamer for "den fantastiske blender",
Magic Bullet.

Kan ses her:

http://www.tvshop.com/main.phtml?action=product&product_id=2919

Den ser godt nok smart ud, men jeg har en fornemmelse af, at reklamen er
bedre end produktet, og 1100 kr for en blender+fragt er sgu en del!

Hvad siger i, er den virkelig så god som de siger i reklamerner, eller
kan den blot det samme som en almindelig blender?

Jeg har i forvejen både en alm. og en stavblender, så er der overhovedet
nogen grund til at kigge på Magic Bullet?

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 17-05-05 02:56

On Tue, 17 May 2005 03:31:54 +0200, Esben von Buchwald
<use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote:

> [...]

>Jeg har i forvejen både en alm. og en stavblender, så er der overhovedet
>nogen grund til at kigge på Magic Bullet?

tjah - den adskiller sig jo kun fra andre blendere ved at bruge små
beholdere som blenderglas. Ellers er der ingen forskel.

Man kan købe 8-10 miniblendere (inkl. et lille glas u. låg) for samme
pris som den dyre dims - jeg ved godt hvad jeg ville købe.....

Fra : k&y

Dato : 17-05-05 05:43

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Vi er hoppet på den,og den fungerer godt,virker robust og solid,fylder ikke
så meget,men den kan ikke noget du ikke kan lave med din alm. Blender,men et
godt produkt for en gang skyld fra en TV shop,jeg var skeptisk da fruen i
huset bestilte den,men må æde mine ord i mig.

mvh
Kim