Import af akvariefisk
Fra : HD

Dato : 16-05-05 19:49

Vil du importerer dine fisk selv, så vær med på medimport af akvariefisk du
importerer selv dine fisk jeg sørger for kontakt og at få fiskene bragt her
til landet (Horsens) hvor de afhentes, næste sending kommer efter planen d
5-06-2005 se bestillingsliste på www.akvarieimport.dk, der er ca. 510
forskellige fisk at vælge i mellem.
www.Akvarieimport.dk

HD

Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 16-05-05 22:45

Hej.

Jeg synes bestemt at du burde lave hjemmesiden om. Den der "flash-intro"
eller hvad det nu, er mildt sagt , meget iriterrende.

Mvh

Jasper

Fra : Brizz

Dato : 18-05-05 17:45

> [...]
> her
> til landet (Horsens) hvor de afhentes, næste sending kommer efter planen d

*PLONK*

abuse mail er sendt til din udbyder

Mvh Brian

Fra : Esben Sebastian Karl~