Renovering af starter
Fra : Lasse Nielsen

Dato : 16-05-05 16:34

Hej,

min starter til min Yamaha F40 BET, trænger til en renovering, da den ikke
rigtig vil køre ordentlig rundt eller starte mere. Er der nogen der ved hvor
jeg kan få dette gjort - evt i nærheden af Vejle og hvad det koster?

Mvh

Lasse

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-05-05 10:02

"Lasse Nielsen" <shika333@aab-net.dk> skrev

> [...]
hvor
> jeg kan få dette gjort - evt i nærheden af Vejle og hvad det koster?

Spørgsmålet er nok, om det ikke er billigere at købe en ombytter eller en
"kopi". Heldigvis bruges Yanmar jo i en masse entreprenørmaskiner, så der er
antageligvis fine muligheder for at få en anden, som passer. Jeg fik f.eks.
en fransk starter til min Volvo 2002.

Prøv at ringe rundt til en Auto elektriker, men det skal være en, som laver
mere end bare taxametre. Altså en med eget værksted, og som selv renoverer.

Når jeg mener, at det sikkert er billigere at købe en anden, så er det,
fordi startere på bådmotorer ofte er så gennemrustede, at det ikke er muligt
at reparere dem. Samtidig er de nye ofte billige end en renovering, fordi
timelønne hos en autoelektriker er enorm!

Jeg kan anbefale Søborg Auto elektro, og de sender sikkert gerne.

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.

Fra : Claus Vitting

Dato : 18-05-05 20:07

Hej Lasse,

jeg er hjemmehørende i Juelsminde, og brugte sidste år Koch's Ladestation i
Vejle til en komplet renovering af min starter.

Prøv ham ...

Mvh.

Claus

Fra : Lasse Nielsen