Samsung E700 batteri lås
Fra : Kim Andersen

Dato : 16-05-05 16:24

Min datter har fået byttet sig til en sådan Samsung, men desværre mangler
låsen som holder batteriet på plads, er der en som kan "pege" mig i retning
af en butik som kunne sælge mig en ny lås ville jeg blive glad

Hilsen Kim A.
8000 Århus

Fra : Kim Andersen

Dato : 17-05-05 20:59

"Kim Andersen" <kfandersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> låsen som holder batteriet på plads, er der en som kan "pege" mig i
> retning af en butik som kunne sælge mig en ny lås ville jeg blive glad

Nå der var ikke megen hjælp at hente, men pyt, nu har jeg selv fundet ud af
hvor sådan en lås kan købes

Hilsen Kim A.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-05-05 21:12

On Tue, 17 May 2005 21:59:07 +0200, "Kim Andersen"
<kfandersen@gmail.com> wrote:

>Nå der var ikke megen hjælp at hente, men pyt, nu har jeg selv fundet ud af
>hvor sådan en lås kan købes

Det er velset, at skrive løsningen, selvom man selv har fundet den.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Fra : Kim Andersen

Dato : 18-05-05 10:42

> [...]
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
>
> Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Det har du selvfølgelig ret i, jeg fandt den hos: http://www.chronograph.dk/

Hilsen Kim A.