er der nogen som ved noget om dette?
Fra : Jytte Kvitle

Dato : 31-05-01 06:45

er der nogen som ved noget om dette?

http://housecall.antivirus.com/

Med vennlig hilsen
Jytte Kvitle
Høgskolen i Oslo (HiO)
e-mail jobb : Jytte.Kvitle@su.hio.no
tlf + 47 22453720
fax +47 22453745
mobil:
http://home.hio.no/~jytte/
e-mail privat: jytte@kvitle.net

Fra : Gorm Jorgensen

Dato : 31-05-01 06:58

> er der nogen som ved noget om dette?
> http://housecall.antivirus.com/

Jeps, meget udemærket service fra Trend Micro.

--
Gorm Jorgensen - UB++++
http://www.area51.dk/

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 31-05-01 07:04

Hej Gorm@Area51.DK (Gorm Jorgensen)

>Jeps, meget udemærket service fra Trend Micro.

Har prøvet det på en maskine på et tidspunkt hvor jeg ikke lige havde
adgang til et av-program. Det fungerede ret godt.

Jeg mener også de andre (i hvert fald makaffe) har noget online
active-x baseret scanning.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-05-01 07:25

Jytte Kvitle skrev:

>er der nogen som ved noget om dette?
>http://housecall.antivirus.com/

Jeg kender ikke programmet, men der er fortræffelige
AV-programmer der er gratis for private. Selv bruger jeg F-Prot
som jeg har brugt i flere år, og som klarer sig godt i tests. Det
kan hentes her:

   ftp://ftp.f-prot.com/pub/f-prot/free/fp-309.zip

Der er en speciel gruppe til debat om virus. Den hedder
dk.edb.sikkerhed.virus. Der kan du sikkert få andre til at
fortælle om deres erfaringer.

Min foretrukne kilde til test af AV-scannere er Virus TestCenter
i Hamburg:

   http://agn-www.informatik.uni-hamburg.de/

men det er ganske omfattende hvad der står.

XFut dk.edb.sikkerhed.virus
(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/

Fra : Kent Friis

Dato : 31-05-01 16:24

Den Thu, 31 May 2001 07:44:32 +0200 skrev Jytte Kvitle:
>er der nogen som ved noget om dette?
>
>http://housecall.antivirus.com/

Den kommer og vil downloade en suspekt .EXE, som vist nok kræver at
maskinen er inficeret med virus95, 98 eller virus2000...

Så jeg siger: Nej tak, jeg vil hverken have virus eller antivirusprog.

Mvh
Kent
--
http://www.celebrityshine.com/~kfr/