Bella-Donna ost
Fra : k&y

Dato : 16-05-05 11:22

Hvor købes denne billigst? Irma 65,- for 450g er lidt pebret ikk'?

kim

Fra : Mogens

Dato : 16-05-05 11:52

k&y wrote:
> Hvor købes denne billigst? Irma 65,- for 450g er lidt pebret ikk'?
>
> kim

En af Coop'ere (vist dagligbrugsen) har den på tilbud lige nu. Ved ikke
om det var denne uge eller næste, men det var så vidt jeg husker ret
billigt. Prøv evt. via coop's hjemmeside om du kan finde reklamen.

Mogens

Fra : k&y

Dato : 16-05-05 12:09

> [...]
> om det var denne uge eller næste, men det var så vidt jeg husker ret
> billigt. Prøv evt. via coop's hjemmeside om du kan finde reklamen.

Yeps det var SuperBrugsen 36,95 /350 g
Takker

Fra : Emil

Dato : 16-05-05 15:27

On Mon, 16 May 2005 12:22:21 +0200, k&y wrote:

>Hvor købes denne billigst? Irma 65,- for 450g er lidt pebret ikk'?

Du mener vel Prima Donna?
For en uge siden købte jeg 350 gram hos Super Bedst for kr.
29,95.

m.v.h. Emil

Fra : Peter Westh

Dato : 16-05-05 17:59

"k&y" <kimkri@gettwonet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor købes denne billigst? Irma 65,- for 450g er lidt pebret ikk'?
>
> kim

Jeg køber den hos Adlers ost på Nordre Frihavnsgade i Kbh til knap 90 kr
kiloet.

/P