Hjælp til JavaScript
Fra : Andreas Nesgaard

Dato : 16-05-05 10:15

Jeg har hentet et menu-script fra ViewSource.dk
Her er siden jeg har sat det på:
http://www.andreas.nesg.dk/animationer/menu.htm

Mit problem er at når jeg laver bindestreger (2D-Animationer) og
mellemrum (Lav en animation) så kommer der linjeskift... tjek
siden ovenover for at se hvad jeg mener...

Da jeg ikke selv har lavet scriptet og ikke rigtigt kender noget
til det vil jeg høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at
sørge for at der ikke kommer linjeskift.

På forhånd tak
-Andreas Nesgaard

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 16-05-05 10:53

Andreas Nesgaard wrote:
> Da jeg ikke selv har lavet scriptet og ikke rigtigt kender noget
> til det vil jeg høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at
> sørge for at der ikke kommer linjeskift.

Der kommer slet ikke noget som helst i andet end IE.

I Firefox virker menu'en slet ikke.

Glem det, og lav det med css i stedet for.

F.eks.

http://www.webdesign101.dk/w/cssmenu/dropdownmenu/eks06.html

--
Benny

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-05-05 12:01

Andreas Nesgaard <andreas@nesg.dk> writes:

> Jeg har hentet et menu-script fra ViewSource.dk
> Her er siden jeg har sat det på:
> http://www.andreas.nesg.dk/animationer/menu.htm

Ick! Browser-detection, suspekt brug af "eval", ... ikke noget
kønt syn. Derfor kan det godt være at de "virker", men ... :)

> Mit problem er at når jeg laver bindestreger (2D-Animationer) og
> mellemrum (Lav en animation) så kommer der linjeskift... tjek
> siden ovenover for at se hvad jeg mener...

Dine div'er er for smalle.
Ret
width:80px;
til
width:auto;

> Da jeg ikke selv har lavet scriptet og ikke rigtigt kender noget
> til det

Ikke nødvendigvis et godt grundlag for at inkludere kode på sin side
:)

/L

Fra : Andreas Nesgaard

Dato : 21-05-05 11:21