apache 2, document_root
Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 16-05-05 09:54

Heya,

Er der nogle der kan forklare mig hvorfor følgende konfiguration i
apache2.conf:

DocumentRoot /home/mikkel/public_html

ikke sætter variablen Document_Root til /home/mikkel/public_html?

echo $_SERVER["DOCUMENT_ROOT"];
giver: /var/www/

øv øv. Specielt når jeg gerne vil have fat på en fil i roden af
public_html med:

require($_SERVER["DOCUMENT_ROOT"] . "/head.txet");

Nogle hint til hvad jeg gør forkert?

/mikkel

Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 16-05-05 10:24

Mikkel F.S. Andersen wrote:
> [...]
> public_html med:
>
> require($_SERVER["DOCUMENT_ROOT"] . "/head.txet");

Det viste sig så at ændringen skulle laves i den rigtige fil:
/etc/apache2/sites-available/default

/mikkel