Motorola V3 razr sync. via bluetooth
Fra : Michael Andersen

Dato : 15-05-05 10:36

Hej

Jeg har et spørgsmål?
Kan en Motorola V3 Razr sync. via bluetooth med Outlook på en alm. computer?

På forhånd tak

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-05 13:59

Hvad for en Bluetooth enhed har du og hvad har du gjort indtil videre?

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Michael Andersen

Dato : 16-05-05 18:23

Jeg har et Sandberg Bluetooth USB enhed! Men spørgsmålet et om den kan det
eller jeg skal købe et kabel!

På forhånd tak

Fra : lasse bjerre

Dato : 17-05-05 22:14

Den software der følger med kan IKKE sync. med Outlook. Du er nødt til
at opgradere til "delux" versionen. Den koster 180,-

/Lasse