Problemer med Telefin forbindelse
Fra : Jonas Franck

Dato : 15-05-05 10:11

Jeg har for et par dage siden modtaget min Zyxel 2002 adapter fra
telefin, men den mister altid forbindelsen til telefin efter et par timer.

Når jeg sætter den til lyser den røde lampe på adapteren, og der er
forbindelse... Men den ryger efter noget tid !!!

Jeg skulle mene at jeg har fået åbnet de porte i min trådløse router,
som der står på telefin's hjemmeside man skal !!

Nogen der har haft samme problem, eller evt. ved hvad det skyldes ?

MVH
Jonas

Fra : hh

Dato : 15-05-05 12:06

> Når jeg sætter den til lyser den røde lampe på adapteren, og der er
> forbindelse...

hmmm - der er ikke nogen rød lampe på en 2002 ....

Der er en power-lampe der er grøn når der er power på, og orange når der
er power og forbindelse til sip-serveren.

Men hvilken internetforbindelse har du ?
Du kunne måske sætte din 2002 direkte til internetforbindelse, så får du
også glæde af den trafikpririotering der er indbygget i adapteren.

/HH

Fra : Jonas Franck

Dato : 15-05-05 16:23

Det var den orange power lampe jeg mente...
Jeg har TDC adsl - 512/128 !
Og jeg har Zyxel'en sat i computeren og modemet deri, og min trådløse
router heri.... Er dette ikke den korekte måde at forbinde dem på??

Mvh
Jonas

Fra : Jonas Franck

Dato : 15-05-05 17:05

Det skal lige siges at den telefon jeg har sat til er en Beocom 6000...
Jeg har læst at der kan være problemer med at bruge denne tlf til IP
telefoni !!!

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 16-05-05 13:08

"Jonas Franck" <jonas@clarity.dk> wrote in message
> Det skal lige siges at den telefon jeg har sat til er en Beocom 6000...
> Jeg har læst at der kan være problemer med at bruge denne tlf til IP
> telefoni !!!

Ikke her...

Kører med min Beocom 6000 bag en Sipura 2000 efter musimi.

Uden problemer.

Kim