Hornfisk på fluestang
Fra : Bo Hansen

Dato : 15-05-05 09:30

Hej NG

Jeg ville rigtig gerne prøve at fange et par hornfisk på fluestangen. Jeg
har planer om at tage afsted i dag og i morgen. Jeg bor på Amager men har
bil... er der nogle anbefalinger til hvor jeg kan tage hen?

På forhånd tak
Bo

Fra : Calle.

Dato : 15-05-05 16:42

Bo Hansen wrote:
> [...]
> Jeg har planer om at tage afsted i dag og i morgen. Jeg bor på Amager
> men har bil... er der nogle anbefalinger til hvor jeg kan tage hen?

Til vandet, de er så godt som over alt.
--
Calle.

Fra : S.B.

Dato : 15-05-05 21:45

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Til vandet, de er så godt som over alt.
> --
> Calle.
Så er det da derfor jeg ingen fanger, jeg står inde i skoven
kunne du altså godt have sagt noget før

Steen

Fra : Calle.

Dato : 16-05-05 09:20

S.B. wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Så er det da derfor jeg ingen fanger, jeg står inde i skoven

Det gør jeg også, men heldigvis går skoven helt ned til vandet.

--
Calle.